Enrave    Help      Zoeken      Gebruikers      Kalender  

Nieuw lid? wie weet :)
  Reply to this topic Start new topic Start Poll
Ishihiro Tanaka
Gepost op: Tue 25 November 2008, 13:00
Quote Post

Enrave Addict

Groep: Enrave Member
Gebruikers nr.: 588

Hallo allemaal,

Na een paar weken in enrave public gehangen te hebben ben ik er wel uit. Het wordt tijd om me voor te stellen op dit forum.

Char naam is Ishihiro Tanaka en vanaf augustus 2003 actief in EVE. Wel een 10 maanden pauze gehad, opleiding, werk, huwelijk, enfin, van al die dingen die RL heten.

Ishi is actief in support, invention, exploration en manufacturing. Verder zit ie nu in empire missies te doen, beetje minen maar is vooral op zoek naar een wat actievere corp en wat meer actie.

Ik ben bovenal een casual speler, hou van grote operaties en mag zeer graag in teamverband aan het werk. Ishi vliegt een guardian met nagenoeg alle support skills op lvl5, armour, shield en energy transfer en is nagenoeg cap-ready. Cap-ready geldt ook voor het fabriceren van Cap schepen en components.

In mijn verblijf in de RL WW, is Ishi CEO geweest van Ascendancy-inc, een van de mede-oprichters van Veritas Immortalis alliantie. Echter, na mijn pauze was er van de 150-man sterke corp maar bitter weinig over.

Op dit moment ben ik druk aan het werk om de Orca te kunnen vliegen, hetgeen aankomend weekend gaat gebeuren als ik het een beetje goed plan. De Orca wordt dan aangeschaft en staat, bij aanname door Enrave, ter beschikking voor de corp. hoe we he tkreng naar 0.0 gaan verhuizen laat ik aan de geest van de leidinggevende over, een beetje actie kan geen kwaad hahaha.

Wat ik zoek is een actievere corp met een goed ontwikkelde teamgeest. Mensen die voor elkaar klaar staan, de nodige humor en sarcasme hebben en die niet te beroerd zijn om te geven en te nemen. De piloten kunnen hun eigen weg uitzetten zonder daarbij het corp doel uit het oog te verliezen.

Op dit moment heeft ishi ruim 50M SP en 220 skills.

Past het jullie een beetje?

A bullet, laser beam, missile or charge may have your name on it, smartbombs and doomsday devices are addressed "To whom it may concern"..

PMEmail PosterMSN
Endo_Dy
Gepost op: Tue 25 November 2008, 13:51
Quote Post

Cant without Enrave

Gebruikers nr.: 9

Een Guardian buddy \0/ biggrin.gif . Je zult prima in de corp passen. Aan humor en met name sarcasme geen gebrek hier rolleyes.gif Atm heeft ED ook veel large ops, dus wat dat betreft kun je je lol op.

Ow en die Orca kun je ook hier in 0.0 kopen tegen een scherpe prijs wink.gif

user posted image

PMEmail PosterUsers Website
Rafe Vega
Gepost op: Tue 25 November 2008, 14:28
Quote Post

Cant without Enrave

Gebruikers nr.: 13

Hej pik, je klinkt als een echte Enraver biggrin.gif Met name dat humor en teamverband is eigenlijk de basis.

Mocht je de Orca al gekocht hebben (incl rigs) dan kan ik 'm voor je oppikken met 'n carrier (en de rest van je stuff)

PMEmail Poster
TweeB
Gepost op: Tue 25 November 2008, 19:40
Quote Post

Council

Groep: Council
Gebruikers nr.: 26

QUOTE (Rafe Vega @ Tue 25 November 2008, 15:28)
Mocht je de Orca al gekocht hebben (incl rigs) dan kan ik 'm voor je oppikken met 'n carrier (en de rest van je stuff)

Good luck.. biggrin.gif (capital in een capital)

Maarruh o/ Ishi... Klinkt verder goed en welcome to enrave (public).. biggrin.gif

de break periode kennen we wel, maar de meeste returnen toch wel weer na verloop van tijd..

cu ingame

TweeB:
A word that is a mix between Dweeb and Twerp. An insult used when trying to avoid cussing, but still wanting to make the other person feel like an idiot.

PMEmail PosterMSN
DeBastaard
Gepost op: Wed 26 November 2008, 08:15
Quote Post

Enrave Addict

Groep: Guests
Gebruikers nr.: 211

Welkom smile.gif

PMEmail Poster
Henkie
Gepost op: Wed 26 November 2008, 08:41
Quote Post

Enrave in his blood

Groep: Director
Gebruikers nr.: 73

Welkom, Enrave's volgende lid is een paar uur geleden geboren cool.gif

Pics volgen nog tongue.gif

user posted image

PMEmail Poster
TweeB
Gepost op: Wed 26 November 2008, 19:12
Quote Post

Council

Gebruikers nr.: 26

QUOTE (Henkie @ Wed 26 November 2008, 09:41)
Welkom, Enrave's volgende lid is een paar uur geleden geboren cool.gif

Pics volgen nog tongue.gif

\o/

ficiat ook.. biggrin.gif Goed bezig..

TweeB:
A word that is a mix between Dweeb and Twerp. An insult used when trying to avoid cussing, but still wanting to make the other person feel like an idiot.

PMEmail PosterMSN
Ishihiro Tanaka
Gepost op: Thu 27 November 2008, 08:41
Quote Post

Enrave Addict

Die van mij heeft nog wat moeite met het besturen van z'n Ibis, maar komt met z'n 16 maanden al een heel eind haha!

A bullet, laser beam, missile or charge may have your name on it, smartbombs and doomsday devices are addressed "To whom it may concern"..

PMEmail PosterMSN
Rednas_Nevkol
Gepost op: Thu 4 December 2008, 10:57
Quote Post

*** CEO ***

Groep: Admin
Gebruikers nr.: 5

QUOTE (Ishihiro Tanaka @ Thu 27 November 2008, 08:41)
Die van mij heeft nog wat moeite met het besturen van z'n Ibis, maar komt met z'n 16 maanden al een heel eind haha!

lol

welkom lievurd

PMEmail PosterUsers WebsiteMSN
DeBastaard
Gepost op: Thu 4 December 2008, 12:03
Quote Post

Enrave Addict

Ben je nu al lid? tongue.gif

PMEmail Poster
Ishihiro Tanaka
Gepost op: Fri 5 December 2008, 16:19
Quote Post

Enrave Addict

nee, nog niet.

Het hele gebeuren met de verhuizing, de feestdagen en de daarmee gepaarde problematiek (lees andere topic in Enrave cafe) heeft me nog geen tijd gegunt om alles correct in banen te leiden.

Mijn oude corp weet dat ik weg wil, maar ik wil geen scheve gezichten krijgen als ik me adhoc uit het ledenbestand ga verwijderen. Daarnaast heb ik links en rechts wat spullen van corp staan in m'n eigen hangar en omgekeerd natuurlijk ook.

Dus ga ik in goed overleg met de co-CEO keurig de zaakjes afhandelen. Het is een corp die ontzetten veel doet in T2 invention en dat soort netwerken kunnen later altijd makkelijk zijn. Zeker omdat AFA ook produceert en nu high-end minerals koopt op de markt. Met een beetje mazzel en wat goede logistic zou ik ze high-end kunnen gaan leveren tegen een goede prijs zodat Enrave daar ook beter van wordt!

Al met al blijf ik voorlopig, mede dankzij mijn internetaansluitingloze oude huis, nog even bij AFA met de intentie om begin 2009, als we eenmaal geinstalleerd zijn in de nieuwe woning, me bij Enrave aan te melden.

Hopelijk is dit alles geen probleem..

PMEmail PosterMSN
Endo_Dy
Gepost op: Fri 5 December 2008, 17:55
Quote Post

Cant without Enrave

Gebruikers nr.: 9

Uiteraard geen probleem. RL voor alles ; rule nr 1 in Enrave biggrin.gif

user posted image

PMEmail PosterUsers Website
Stefan
Gepost op: Wed 10 December 2008, 14:44
Quote Post

Council

Gebruikers nr.: 39

hmm hwe hebben nog een miljoen zydrine liggen, interesse? tongue.gif

PMEmail PosterMSN
Rafe Vega
Gepost op: Wed 10 December 2008, 15:01
Quote Post

Cant without Enrave

Gebruikers nr.: 13

QUOTE (Endo_Dy @ Fri 5 December 2008, 18:55)
Uiteraard geen probleem. RL voor alles ; rule nr 1 in Enrave biggrin.gif

Zou gek zijn als dat niet zo was...

PMEmail Poster
DeBastaard
Gepost op: Fri 12 December 2008, 11:37
Quote Post

Enrave Addict

QUOTE (Ishihiro Tanaka @ Fri 5 December 2008, 16:19)
nee, nog niet.

Het hele gebeuren met de verhuizing, de feestdagen en de daarmee gepaarde problematiek (lees andere topic in Enrave cafe) heeft me nog geen tijd gegunt om alles correct in banen te leiden.

Mijn oude corp weet dat ik weg wil, maar ik wil geen scheve gezichten krijgen als ik me adhoc uit het ledenbestand ga verwijderen. Daarnaast heb ik links en rechts wat spullen van corp staan in m'n eigen hangar en omgekeerd natuurlijk ook.

Dus ga ik in goed overleg met de co-CEO keurig de zaakjes afhandelen. Het is een corp die ontzetten veel doet in T2 invention en dat soort netwerken kunnen later altijd makkelijk zijn. Zeker omdat AFA ook produceert en nu high-end minerals koopt op de markt. Met een beetje mazzel en wat goede logistic zou ik ze high-end kunnen gaan leveren tegen een goede prijs zodat Enrave daar ook beter van wordt!

Al met al blijf ik voorlopig, mede dankzij mijn internetaansluitingloze oude huis, nog even bij AFA met de intentie om begin 2009, als we eenmaal geinstalleerd zijn in de nieuwe woning, me bij Enrave aan te melden.

Hopelijk is dit alles geen probleem..

Ze zijn toch niet gebanned nu he wink.gif

PMEmail Poster
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Topic Options Pagina's: (2) [1] 2  Reply to this topicStart new topicStart Poll    

[ Script Execution time: 0.1208 ]   [ 14 queries used ]   [ GZIP Geactiveerd ]